مطالب علمی و تاریخی

مطالب علمی و تاریخی

بروزترین سایت علمی و تاریخی
مطالب علمی و تاریخی

مطالب علمی و تاریخی

بروزترین سایت علمی و تاریخی

نوروز 1392 مبارک !



دیگران را ببخش نه به خاطر اینکه آن ها لیاقت بخشیده شدن را دارند،
به خاطر این که تو لیاقت رها شدن را داری ...

بار دیگر نجاتمان دادند ...!

آخرین گزارشها درباره سقوط یک شهاب سنگ بزرگ در شهر «چلیابینسک» واقع در کوه های اورال در روسیه حاکی است که این شهاب سنگ قبل از اصابت به زمین توسط موجودات فضایی دیگری منفجر شده است.

بر همین اساس روس ها می گویند: این موجودات فضایی مردم را از فاجعه ای بزرگ نجات داده اند.»

به گزارش روزنامه «سیبریان تایمز» روسیه، یک ویدئو بر روی «یوتیوب» پخش شده و نشان می دهد، هنگامی که شهاب سنگ در حال حرکت بود ناگهان موجود کوچکی به سرعت در مسیر آن قرار گرفت و آن را منفجر کرد. طبق گزارش این روزنامه روسیه هیچگونه گزارشی مبنی بر پرتاب موشک به سوی شهاب به منظور منفجر کردن آن شهاب سنگ نداده است.
برخورد شهاب سنگ ، جنجال بزرگی را در روسیه به وجود آورده است بویژه پس از اینکه برخی روس ها بر این باور تاکید می کنند که موجودات فضایی با منفجر کردن آن شهاب سنگ جان میلیون ها تن از مردم این کشور را نجات داده اند.

در همین حال الکساندر کومانیو هماهنگ کننده انجمن «موجودات فضایی» روسیه، گفت: » برخورد یک موجود پرنده فضایی به شهاب سنگ از سه زاویه تصویربرداری شده است و تمام صحنه های این برخورد و متلاشی کردن شهاب سنگ را نشان می دهد».

کومانیو افزود: گزارشات در دست نشان می دهد دو پرنده فضایی یک شب قبل از سقوط شهاب سنگ، بر فراز منطقه ای که شهاب سنگ در آن سقوط کرد ظاهر شده بودند. بنابرین این اتفاقات نشان می دهد که یک موجود فضایی با منفجر کردن شهاب سنگ روسیه را نجات داده است.

کشف قدیمی‌ترین نمونه خط در ایران

خبرگزاری میراث‌فرهنگی ـ گروه میراث‌فرهنگی ـ نمونه‌ای دیگر از تابلت یا پیش ‌ـ بالشتک‌ها در محوطه‌‌ چغاآهوان دشت مهران کشف شد. باستان‌شناسان طی بررسی‌هایی که روی آن انجام داده‌اند، قدمت این تابلت را به نیمه اول هزاره پنجم پیش از میلاد تخمین زده‌اند. گفته می‌شود قدیمی‌ترین نمونه آن مربوط به اواخر هزاره چهارم پیش از میلاد می‌شود که در جنوب بین‌النهرین یافت شده است.

گفته می‌شود، بالشتک‌ها نشان از پیدایش و روند تکاملی خط دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های مدارک آغاز نوشتار در ایران و از منطقه شوشان بزرگ به‌دست آمده‌است.
به‌گزارش CHN، به‌دنبال کاوش‌های اخیر در محوطه چغاآهوان نمونه‌ای از تابلت یا پیش ـ بالشتک‌ها کشف شده که بر اساس مقایسه‌های انجام شده تاریخ نیمه اول هزاره 5 پیش از میلاد برای آن تخمین زده شده‌است. این درحالی است که پیش از این نمونه پیشرفته این توکن‌ها از جنوب بین‌النهرین و شوشان کشف شده‌اند و تاریخ آن به اواخر هزاره چهارم پیش از میلاد نسبت داده می‌شود.
«اردشیر جوانمردزاده» باستان‌شناس در این‌باره به خبرگزاری میراث‌فرهنگی می‌گوید: «یکی از مهمترین شاخصه‌های تمدن که معیارگذار دوران پیش از تاریخ به تاریخ خط است. چنانچه برای بررسی روند تکامل پیدایش خط باید به مدارک آغازین و بررسی دوره‌های پیش از پیدایش خط پرداخت».
این باستان‌شناس با اعتقاد بر اینکه قدیمی‌ترین مدارک و نمونه‌های یافت شده را که می‌توان به آغاز و پیدایش خط نسبت داد مربوط به توکن‌ها یا اشیاء گلی شمارشی دوره نوسنگی می‌شود. این اشیاء که در سراسر خاورمیانه و خاور نزدیک پراکنده‌اند، در محوطه‌های نوسنگی ایران هم به دست آمده‌اند.
اما نمونه‌ی پیشرفته این توکن‌ها که بیانگر آغاز خط هستند، تابلت‌ها(Tablet)  یا بالشتک‌های گلی هستند که از جنوب بین النهرین و شوشان کشف و معرفی شده‌اند. جوانمردزاده معتقد است، تا مدتها پیش قدیمی‌ترین نمونه‌های این بالشتک‌های گلی به اواخر هزاره چهارم پیش از میلاد نسبت داده شده با این‌حال کاوش‌های باستان‌شناسی منطقه حمرین عراق منجر به کشف یافته‌ای شد که بعدها توسط متخصصان تحت‌عنوان نمونه بسیار پیشین بالشتک‌های خط معرفی شد. بر اساس مطالعات انجام شده این نمونه‌های آغازین تابلت (Proto-Tablet) را می‌توان به دوران عبید 4 در بین النهرین (نیمه دوم هزاره 5 پیش از میلاد) نسبت داد.
این درحالی است که طی کاوش‌های اخیر محوطه چغاآهوان دشت مهران واقع در استان ایلام نمونه‌ای از این پیش ـ بالشتک‌ها کشف شد که بر اساس مقایسه‌های انجام شده تاریخ نیمه اول هزاره 5 پیش از میلاد را می‌توان برای آن پیشنهاد داد. به‌گفته جوانمردزاده، این شی کوچک گلی با ابعاد 2×3×5 سانتیمتر مانند نمونه‌های مشابه بین‌النهرینی خود دارای سوراخ‌هایی ریز یا چوب خطی در دو طرف است. با این کشف می‌توان پیشنهاد داد یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های مدارک آغاز نوشتار در ایران و از منطقه شوشان بزرگ به‌دست آمده‌است.
 لازم به ذکر است که کاوش‌های هیئت آمریکایی در دهلران نیز نمونه مشابه آنچه که از چغاآهوان معرفی شده است را معرفی و منتشر کرده‌است که متاسفانه تاریخ دقیق آن معلوم نیست و کارکرد آن نیز به صفحه بازی پیشنهاد شده‌است.

فرضیه فضانوردان باستانی باطل است.

اثبات موضوع از طریق منطق و ریاضیات...


در فیلم ما و قرازمینی ها "Ancient Aliens " اینگونه ادعا میشود :

"برای اینکه بتوانیم حجمی زیادی از این سنگهای سنگین را جابجا کنیم، باید آنها را حتما در هوا معلق کرده و بی وزن کنیم (Levitation) .وقتیکه آنها را بی وزن کردیم می توانیم آنها را در هوا به آسانی جابجا کرده و حرکت دهیم. احتمالا پس از آنکه آنها را در هوا معلق کردند با استفاده از یک سلاح لیزری مخصوص آنها را جابجا می کردند .  "


در فیلم بیگانه های باستانی "Ancient Aliens" اینگونه ادعا می شود:

" هرم بزرگ جیزه ( Giza ) ،مشهورترین و شگفت انگیزترین بنای عظیم ساخته شده در جهان است. سایز و وزن سنگهای عظیم الجسه ای که در ساخت این بنا استفاده شده است ما را در یک مورد کاملا مطمئن می کند ، اینکه این هرم بزرگ یکی از بزرگترین شگفتی ها و رازآمیز ترین سازه های معماری مهندسی در تمام جهان است."

حقیقت این است که هرمهای جیزه واقعا شاهکارهای معماری و مهندسی به شمار می روند.در رابطه با ساخت آنها تئوری ها و نظریه های مختلفی عنوان شده است.در این میان نظریه ها ، هم تئوری های واقع گرایانه و زمینی وجود دارد و هم نظریه های فانتزی.

در رابطه با نحوه ساخته شدن اهرام بزرگ جیزه نظریات گوناگون و مختلفی مطرح شده است. تئوری های زیادی در این رابطه وجود دارد که با شنیدن آنها شما حیرت زده فقط نشسته و سرهای خودتان را تکان می دهید. مثلا نظریاتی شامل دیدار بیگانه های فضایی و یا استفاده از تکنولوژی شناور سازی و ضد جاذبه "levitation" برای جابجایی بلوکهای سنگی و یا استفاده از نوعی صوت و آوا که با نواختن آنها سنگها خود به خود به آسمان رفته و در هوا معلق باقی می مانند.

در رابطه با سیستم و متدی که با استفاده از آن مصری ها سنگها را برش می زده اند می توانیم با مطالعه و بررسی ابلیسکهای "Obelisk" ناتمامی که نیمه کاره رها شده اند ،اطلاعات بسیار خوب و مناسبی دریافت کنیم.


در اینجا ما یک ابلیسک 1000 تنی از سنگ گرانیت را داریم که به دلیل ایجاد یک ترک بروی آن در وسط کار نیمه کاره رها شده است. با بررسی این سنگ نیمه کاره می توانیم به خوبی متوجه شویم که سازندگان آنها چگونه در آن زمان سنگهای گرانیت و سایر سنگها را برش می زده اند.
اگر از پهلو به این تکه سنگ نگاه کنیم،با نگاه کردن به آثار به جا مانده ،متوجه می شویم که این تکه سنگ چگونه از معدن خود کنده شده و استخراج شده است.یک گروه از کارگران در یک ردیف کنار یکدیگر به صف ایستاده و هر کدام بخشی که مربوط به خودشان بود را با استفاده از پتک های ساخته شده با سر دئوریت می کوفتند. استخراج سنگ دئوریت لازم برای اینکار در بسیاری از معدن سنگ موجود در مصر امکان پذیر بوده و از نظر تهیه آن مشکلی وجود نداشته است.  البته با کوبیدن هر بار این پتک ها فقط چند میلیمتر از سنگ گرانیت کنده می شود ولی نهایت در اثر استمرار کارگران فرم یک شیار بروی سنگ در برابر هر کدام از کارگران شکل می گیرد .

همین کار را در سوی دیگر سنگ انجام می دهیم. با اینکار فقط تکه مختصری از سنگ در وسط باقی می ماند.در این مرحله کارگران دیلمهای قوی خود را وارد شکاف ایجاد شده کرده و با فشار لاشه سنگ را از محلی که ضعیف شده است شکسته و دو تکه مجزا تقسیم می کنند.
جالب است بدانید که مردمی که مجسمه های موآی " Moai " را در جزیره ایستر ساختند نیز از همین روش برای تکه کردن سنگها استفاده کرده اند ....
ادامه مطلب ...

تنها موجود فضایی نجات یافته از سقوط رازول

برداشت رسمی از رویداد رازول این میباشد که هیچگونه سفینه بیگانه ای بر روی زمین سقوط نکرده است.اما شواهد انباشته شده حاکی ازچیزهایی با منشا ناشناخته میباشد که پایین آمده و پس از پیدا شدن به دلیل تکنولوزی باورنکردنی مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

مشهورترین شاهد سقوط رازول یک سرهنگ بازنشسته به نام فیلیپ کورسو است . او در کتاب شگفت انگیزش با عنوان  روز بعد از رازول  توضیح میدهد که در سال 1961 دستوری از ژنرال ترودو که آن زمان مسوول تحقیقات -رویدادها و تکنولوژی ارتش بود دریافت کرد مبنی بر انتقال محرمانه لاشه باقیمانده واقعه  رازول به آزمایشگاه Monsanto، bell ، IBM و تعداد محدودی کمپانی دیگر.

مامور قانونی تحقیق آقای بیل مک دونالد بر پایه مصاحبه عمیق با شاهدین زنده شامل گروهی از ضد جاسوسی که در آن محل بوده اند و پس از بررسی دقیق از شواهد  در طی 5 سال تحقیق هیچ تردیدی در مورد منشا وسیله نقلیه نداشت مک دونالد میگفت وسیله نقلیه رازول به وسیله تمدنی فرازمینی ساخته شده جامعه ای که چند عضوش را برای بررسی سایت های هسته ای ما از دست داده است.

http://inventionideasblog.com/wp-content/uploads/2010/06/roswell-ufo.jpg

وقتیکه او در مورد وسیله نقلیه رازول حرف میزد بیاناتش را با سکوت و لحنی محترمانه بیان مینمود.

خواندن داستان سیاره ای که دو خورسید در آسمانش بودند.11 فضانورد زمینی به مدت 13 سال بر روی این سیاره سپری کردند دو نفر از آنها فوت کردند دو نفر باقی ماندند و بقیه در 1978 بازگشتند که در حال حاظر فوت نموده اند. این اطلاعات مربوط به گزارش serpo میباشد که حدود 3000 صفحه حجم دارد.

رونالد ریگان بایستی بین 6 و 8 مارس 1981 از قضیه سقوط دو سفینه فضایی در نیومکزیکو و جزییات آن آگاه شده باشد. اطلاعات لازم توسط w.casey سرپرست سابق سازمان سیا و سپس وزیر دفاع

c.weinberger و مشاورین مختلف به او داده شد.آنها یک نجات یافته داشتند که به او EBE میگفتند.یک بیگانه از سیاره serpo که 42/38 سال نوری از زمین فاصله داشته و در سیستم ستاره ای زتا رتیکولی قرار گرفته است.

ALIENHEADWOUNDED3.jpg

گزارش نهایی پروژه serpo در چهارشنبه 2 نوامبر سال 2005 منتشر شد پس از مشاجره ای طولانی  به دلیل پایان محدودیت زمانی پروژه های سری دولتی (25 سال) بخشی جزیی از پروژه برای اعلام به جامعه آماده شد.

ایالات متحده آمریکا به وسیله بیگانگان در 1947 بازدید شده است اما شواهد زیادی وجود دارد که آمریکا هزاران سال است که به وسیله تمدن های مختلفی با منشا فرازمینی مورد بازدید قرار گرفته است.

در جولای 1947 اتفاقات مشخصی در نیومکزیکو روی داد در طی یک طوفان دو سفینه فضایی در Datil نیومکزیکو سقوط کردند ارتش ایالات متحده هر دو منطقه را محاصره نموده و مواد بازمانده و بیگانه زنده مانده را با خود بردند.

به او EBE1 گفته میشد که مخفف ورود بیولوژیکی فرازمینی بود.این مخلوق انسان نبود.تمام مواد وEBE مربوط به سقوط اول به پایگاه هوایی رازول منتقل شدند EBE جراحات کمی داشت که درمان شد.سپس به لوس آلاموس منتقل شد که امن ترین و حفاظت شده ترین پایگاه در جهان است.

شرایط مخصوصی برای EBE جهت تطابق با محیط ایجاد شد مواد باقیمانده سرانجام به دیتون اوهایو به قسمت تکنولوژی بیگانگان پایگاه هوایی ایالات متحده منتقل شد.

سقوط دوم تا اوایل 1949 به وسیله تعدادی از مزرعه داران پیدا شد.در آنجا بیگانه زنده ای نبود تمام مواد باقیمانده به پایگاه هوایی sandia در Albuquerque نیومکزیکو منتقل شد .

در سفینه فضایی اول 5 فوت شده و یک بیگانه زنده بودند بدن فوت شدگان به Wright field اوهایو منتقل و در شرایط فریز نگهداری شد.سرانجام آنها به لوس آلاموس جایی که محفظه های مخصوصی برای محافظت از اجساد فوت شدگان ساخته شده بود منتقل شدند.

در جایی که فضاپیمای دوم سقوط کرده بود 4 بدن پیدا شد.بدن های آنها به شکل زیادی متلاشی شده بود باقیمانده ها به پایگاه هوایی ساندیا و لوس آلاموس منتقل شدند.هر دو سفینه سقوط کرده به یک شکل طراحی شده بودند و بدن های پیدا شده هم شکل بودند آنها مشخصه انسان نداشتند به جز چشم ها ، گوش ها و دهان. بدن های آنها با ما فرق میکرد همینطور پوست و تنفسشان .خون آنها قرمز نبود و مغزشان کاملا با مغز انسان ها فرق میکرد دو چشم مختلف داشتند شاید به دلیل شفافیت و وضوح زیاد سیاره آنها.

EBE1 تا 1952 زنده ماند و در آن سال مرد.اگر چه او ارگان های صوتی شبیه انسانها نداشت ولی به دنبال اجرای یک عمل جراحی توسط پزشکان ارتش قادر شد تا ارتباط برقرار کند.
او بسیار باهوش بود و خیلی سریع انگلیسی را فقط از طریق گوش دادن به پرسنل نظامی که مسوول حفاظت و مراقبت از او بودند یاد گرفت.او در منطقه ویژه ای در لوس آلاموس و ساندیا (Albuquerque) مقیم شد.

ادامه مطلب ...

شی یا جرم ناشناخته که رهسپار خورشید است

شی یا جرم ناشناخته فرشته مانندی که رهسپار خورشید است.

تاریخ رویت: 15 اکتبر 2012

محل رویت: خورشید منظومه شمسی

به این شی حیرت انگیز که اخیرا در عکسهای ناسا/سوهو ثبت شده نگاه کنید. به نظر میرسد تنها دو توضیح برای آن وجود داشته باشد.اول, ممکن است یوفویی به شکل فرشته باشد که مستقیما به طرف خورشید حرکت میکند… احتمالا برای جذب انرژی آن. دوم, فرشته ایست که ابعادش دو برابر زمین است.چیزی که موچودی نورانی نامیده میشود که درون خورشید زندگی میکند یا بخشی از آن است. توجه کنید که ردی به دنبال خودش باقی گذاشته که جهت حرکتش در زمان ثبت عکس را نشان میدهد.



تاریخ رویت: 20 فوریه 2013

محل رویت: خورشید منظومه شمسی

دقیقه و ثانیه :6:08

در 6:08 فرشته ای را میبینید که به خورشید منظومه ما باز میگردد. این فرشته ممکن است کشتی فضایی عظیمی باشد و ابعاد متقارنش ممکن است نشان از آن باشد که فرشته زنده عظیم الجثه ایست. تنها چیزی که میتوانیم از آن مطمئن باشیم این است که مستقیما به طرف خورشید ما رهسپار است… شاید برای دریافت چیزی و یا شاید خورشید محل اقامتش است. برخی حدس میزنند خورشید کره ایست شبیه به زمین با میدان انرژیی که از آن به بیرون حرارت منتشر میکند و نه به درون و به این ترتیب سطح سیاره صدمه ای نمیخورد و قابل زیست است و این شاید دلیلی باشد بر اینکه تصاویر دوربینهایی که مستقیما خورشید را نشانه میروند شی سیاه و صلبی را درون خورشید میبینند و دوربینهای دیجیتال دروغ نمیگویند.

یوفوهایی با انواع و شکلها و اندازه های مختلف دیده میشود. این یوفوها در نقاط مختلف در اطراف خورشید دیده میشوندو اینها واجد ساختار مادی هستند. اشیایی که در ویدیو میبینید واقعی هستند.


اینها نویز ماهواره نیستند, پیکسل های معیوب تصویر نیستند, شهاب نیستند و ذرات خورشیدی نیز نیستند. این موارد هیچ یگ ابعاد هندسی منظم نمیتوانند داشته باشند و نمیتوانند در جهات مختلف تغییر مسیر دهد و ردشان مشخص باشد...

ادامه مطلب ...